Hem
Main image

Verslo klasės aptarnavimas, skirtas jūsų veiklai svarbioms IT paslaugoms

„Proact“ siūlo aukštos kokybės techninį aptarnavimą verslo įmonėms, taip padėdama joms siekti aukščiausio savo teikiamų paslaugų lygio. 

„Proact“ visoje Europoje aptarnauja daugiau nei 3 500 klientų.  Siūlome turėti vieną tarpininką kelių technologijų tiekėjų produktams aptarnauti, suteikdami prieigą prie mūsų aukštos kvalifikacijos, keliose srityse įgudusių sertifikuotų techninių specialistų. 

Dėl tokio vieno tarpininko aptarnavimo srityje išvengiama bendravimo su keliais tiekėjais ir suteikiama galimybė efektyviau pasiekti jų veiklos tikslų. Atliekame maksimaliai greitą diagnostiką ir pateikiame optimaliai naudingą problemos sprendimą, tuo pačiu sumažindami bet kokią riziką. Mūsų techninės paslaugos gali būti teikiamos visą savaitę 24 valandas per parą vietinėmis kalbomis 13-oje Europos šalių.

Gauti apdovanojimai 
Techninio aptarnavimo paslaugas organizavome taip, kad savo klientams galėtume pasiūlyti itin rentabilias, labai aukštos kokybės paslaugas, kuriomis akcentuojamas patogus naudojimasis ir operatyvus problemų sprendimas. 2011-ais metais vykdyta nepriklausoma apklausa parodė, kad „Proact“ vertinamas kaip pirmaujantis „NetApp“ aptarnavimo partneris Europoje.

Aptarnavimas vietine kalba
Tikime, kad norint teikti patikimas IT paslaugas, reikia turėti dirbančias vietines aptarnavimo komandas, kalbančias jūsų kalba ir suprantančias jūsų aplinką.

Lanksti aprėptis
Mūsų klientams svarbu galėti lanksčiai rinktis aptarnavimo paslaugų būdą. Aptarnavimas gali būti teikiamas visą savaitę 24 valandas per parą arba tik darbo valandomis, iš aptarnavimo skyriaus gaunant atsakymą per 1–2 valandas kitą darbo dieną.

Keli technologijų tiekėjai
„Proact“ gali teikti paslaugas vieno technologijų tiekėjo produktams arba pasiūlyti vieno tarpininko aptarnavimo sutartį kelių tiekėjų produktams aptarnauti. 

Perėmimas
Mūsų aptarnavimas skirtas palengvinti jūsų gyvenimą – mūsų techninio aptarnavimo komandos apmokytos perimti problemą nuo pat pradžių, nesvarbu, kokia priežastis ir koks pagrindas. „Proact“ dirba tiesiogiai su tiekėjais, kad maksimaliai operatyviai nustatytų gedimų priežastis ir pateiktų efektyvų sprendimą.

Kritinė situacija
Remdamiesi savo aptarnavimo paslaugų teikimo patirtimi nuo 1994 metų, labiau nei kiti suprantame, kad kritinės situacijos atvejo skambutis turi būti priimtas kitaip nei įprastai. Kai sistema atsijungia ir gamyba sustabdoma, „Proact“ vadovaujasi daugybe patikrintų ir gerai nustatytų procedūrų, skirtų sumažinti prastovos laiką iki minimumo ir užtikrinti, kad jūsų svarbios paslaugos būtų greitai ir be rizikos grąžintos į prekybą. „Proact“ paskiria vidaus incidentų perėmėją su prieiga prie visų išteklių, įskaitant krizinės komandos tikslą – kaip galima greičiau grąžinti ir paleisti gamybos sistemas.