Kokybės užtikrinimas

Nuoseklus, sėkmingas paslaugų teikimas

„Proact“ didžiuojasi turėdama rinkoje pirmaujančias techninių pristatymų ir aptarnavimo komandas. Vis dėlto, suprantame, kad be kontrolės ir standartų, to pakanka ne visada.


„Proact“ teikia tobulą kokybę pasinaudodama geriausia savo praktika bei rinkos patikrintų standartų – ISO9001,  PRINCE2, ITIL ir kitų – sertifikatais, kad užtikrintų sėkmingą projektų ir paslaugų vykdymą.

  • ISO 9001

„Proact“ išlaiko kokybės valdymo sistemą, kuri yra nepriklausomai sertifikuota pagal ISO 9001 reikalavimus. Ši sertifikacija didina klientų pasitikėjimą mūsų galimybėmis teikti jų poreikius ir lūkesčius tenkinančius produktus bei paslaugas.

  • PRINCE2

Laikydamasi PRINCE2 standartų, o ypač projektų užtikrinimo, „Proact“ siekia užtikrinti aukštos kokybės projektų vykdymą – laiku, įsitenkant į biudžetą ir kontroliuojant riziką.

  • ITIL

„Proact“ taiko geriausią ITIL paslaugų valdymo sistemos praktiką, kad suteiktų aukščiausio lygio kokybės užtikrinimą jos valdomoms paslaugoms.

Susijusios paslaugos

KLIENTAMS NEŠAME SĖKMĘ

„Optimiratkaisut“ „Oslo Bors“ „BN Bank“